انجمن صنفی مشاوران و پیمانکاران گازرسانی به صنایع استان تهران

انجمن صنفی مشاوران و پیمانکاران گازرسانی به صنایع استان تهران

انجمن صنفی مشاوران و پیمانکاران گازرسانی استان تهران

پاسخ خبر خطر انفجار لوله گاز در کاخ سعد آباد

پاسخ خبر خطر انفجار لوله گاز در کاخ سعد آباد

اخبار گاز پاسخ خبر خطر انفجار لوله گاز در کاخ سعد آباد مدیرکل موزه‌ها گفت: در داخل هیچ یک از موزه‌های کاخ سعدآباد لوله گاز وجود ندارد و هیچ خطری موزه‌های این مجموعه فرهنگی‌تاریخی را تهدید نمی‌کند.

محمدرضا کارگر با بیان این مطلب گفت: در پی دستورالعمل و آیین‌نامه حفاظتی موزه‌ها در کل کشور، ورود جریان گاز و آب در تمام موزه‌ها ممنوع است. در داخل هیچ یک از موزه‌های کاخ سعدآباد لوله گاز وجود ندارد و نهایت این لوله‌های گاز در محوطه بیرونی قرار دارد و تا منبع گرمایش که بیرون از موزه بوده، ادامه دارد.

مدیرکل موزه‌ها افزود: اظهارات اخیر مدیر پیشین مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد در رابطه با لوله‌های قدیمی آب بوده که نشتی‌هایی دارد، البته در این باره گزارش کارشناسی نداریم. این لوله‌ها در محوطه قرار دارد نه در داخل موزه‌ها و بیشتر در محدوده‌ای بوده که در اختیار وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیست.

کارگر تاکید کرد: هیچ گونه گزارش کارشناسی مبنی بر فرسوده بودن لوله‌های گاز در کاخ سعدآباد نداریم و اظهارات مدیر پیشین کاخ سعدآباد برداشت فردی بوده است. سیستم حفاظتی موزه‌ها در سراسر کشور مدام در حال رصد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *