انجمن صنفی مشاوران و پیمانکاران گازرسانی به صنایع استان تهران

انجمن صنفی مشاوران و پیمانکاران گازرسانی به صنایع استان تهران

انجمن صنفی مشاوران و پیمانکاران گازرسانی استان تهران

انجام پروژه گازرسانی به بیش از ۲۰۰۰ واحد صنعتی در زنجان

انجام پروژه گازرسانی به بیش از ۲۰۰۰ واحد صنعتی در زنجان

انجام پروژه گازرسانی به بیش از ۲۰۰۰ واحد صنعتی در زنجان موسی احمدلو  مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، از گازرسانی به ۲۳۹۵ واحد صنعتی در استان خبر داد.

ایشان احضار اظهار کرد: با گازرسانی به ۳۴ واحد صنعتی در نیمه نخست امسال، تعداد واحدهای صنعتی – تولیدی استان به ۲۳۹۵ واحد افزایش یافت، به‌ طوری‌ که این واحدها متشکل از ۱۵۴۷ واحد صنعتی جزء و ۸۴۸ واحد صنعتی عمده و فوق‌عمده است.

وی با بیان اینکه گازدار شدن صنایع نشان‌دهنده وابستگی مستقیم آن‌ها به صنعت گاز است، افزود: شرکت‌های صنعتی بزرگ و فعال خارج از شهرک‌های صنعتی نیز از انرژی گاز استفاده می‌کنند که تجهیز این شهرک‌های صنعتی و شرکت‌های فعال به انرژی گاز؛ گامی مهم و اساسی در راستای توسعه صنایع مختلف در استان زنجان است.

این مسئول ادامه داد: یکی از مهم‌ترین وظایف این شرکت، ارائه خدمات مستمر و ایمن توزیع گاز طبیعی به ‌عنوان سوخت پاک؛ با هدف تامین رفاه، اطمینان ‌خاطر و رضایت روزافزون مشترکان گاز استان است. صرفه‌جویی و مصرف بهینه گاز طبیعی راهی برای پایداری گاز است و مصرف بهینه آن مخصوصا در فصول سرد سال، دستیابی به این هدف را تسهیل می‌کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به نقش موثر سوخت گاز طبیعی در کاهش آلودگی هوا، جلوگیری از قطع درختان، همچنین کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای، تصریح کرد: اجرای عملیات خطوط انتقال گاز در نقاط مختلف استان برای تقویت و تکمیل زیرساخت‌های گاز به شهرها، روستاها و صنایع، جایگزینی گاز طبیعی با سوخت‌های میان‌تقطیر در صنایع عمده استان و صرفه‌جویی در مصرف سوخت، از مهم‌ترین برنامه‌های گاز زنجان است.

احمدلو با بیان اینکه گاز؛ ۶۵ درصد سبد انرژی استان را تشکیل می‌دهد، خاطرنشان کرد: این شرکت علاوه‌ بر گازرسانی گسترده به بخش‌ها و مناطق مختلف استان، توجه ویژه‌ای به افزایش سطح کیفی خدمات قابل ارائه به مشترکان گاز دارد که از جمله این طرح‌ها می‌توان به اجرای پروژهای خدمات غیرحضوری و راه‌اندازی سامانه‌های ارائه خدمات الکترونیکی اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *