انجمن صنفی مشاوران و پیمانکاران گازرسانی به صنایع استان تهران

انجمن صنفی مشاوران و پیمانکاران گازرسانی به صنایع استان تهران

انجمن صنفی مشاوران و پیمانکاران گازرسانی استان تهران

آتش سوزی مهیب در شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان

آتش سوزی مهیب در شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان

آتش سوزی مهیب در شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان  روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اعلام کرد: آتش سوزی که صبح امروز در انبار تدارکات و ماشین آلات این شرکت رخ  داده قایقی پیش مهار شده است.

بنا به اعلام این روابط عمومی علت بروز این حادثه در دست بررسی است.

روابط عمومی این شرکت، در خصوص جزییات مربوط به این حادثه و اینکه حادثه آتش سوزی مذکور مصدوم و یا تلفات جانی داشته است یا خبر اعلام  کرد که از تلفات احتمالی و علت حادثه تاکنون گزارشی دریافت نشده است.

با الحاق چهار ناحیه نفتی؛ لب سفید، قلعه نار، هفتگل و نفت سفید در دی ماه ١٣٧٧ شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان به عنوان یکی از شرکتهای فرعی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تاسیس گردید.

این شرکت که فعالیت های خود را عملا از سال ١٣٧٨ شروع کرده است از قسمت غرب تا ٧۵ کیلومتری پلدختر و از قسمت شرق تا ٢۵ کیلومتری ایذه را شامل می‌شود.

در حال حاضر شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان دارای  ۱۱واحد بهره برداری، چهار ایستگاه تقویت و تزریق گاز و سه کارخانه نمک زدایی در محدوده‌ای به طول ۴۱۰ کیلومتر می باشد.

با تشریح جزییات حادثه آتش‌سوزی در انبار تدارکات و ماشین آلات شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان، اظهار کرد: این حادثه از یک دستگاه تانکر که در محوطه انبار تدارکات و ماشین آلات شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان بود، آغاز شد.

وی افزود: علت شروع آتش سوزی از این دستگاه تانکر ناشناخته، همچنان توسط کارشناسان در دست بررسی است.

رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: در این حادثه یک نفر مصدوم و دچار سوختگی شده است و در تدارک اعزام این فرد با بالگرد به اهواز هستیم.

صالحی عنوان کرد: همچنین ۶ دستگاه خودرو که در محوطه انبار تدارکات و ماشین آلات شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در حال تعمیر بودند، دچار سوختگی کامل شدند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون آتش‌سوزی در انبار تدارکات و ماشین آلات این شرکت به طور کامل مهار شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *